martes, 9 de octubre de 2012

Presentació de primer

Hola de nou,
Som na Nuria Mari, tinc 26 anys, i vaig a començar el primer curs de educació infantil.
 Tinc un nen de 5 anys, en Joan, i com heu pugut veure, estic esperant una nena, na María, que no vol sortir!
Com totes a la majoria sabeu no se´m donen molt be els ordinadors, encara que ho intenti moltes vegades em desesperc...
El que més m´agrada son els nens i duc 3 anys preperanma per poder arribar fins hon estic, ma costat molt d´esforç, pero se que ho conseguiré.
El meu somni es ser mestre d´infantil, i el que mes m´agraderia es ser voluntaria d´aguna ONG.
Crec que ens entendrem totes molt bé i que serm totes un bon equip!
Ja se que tinc que corregir que en comptes de na María he tengut en Mark i vos he afegit la  pagine de la ONG  on m'agradaria anar.
http://profileengine.com/groups/profile/429772030/ong-via-oberta-a-lauruk-nepal
  Petons per totes!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario