viernes, 22 de febrero de 2013


Hola com moltes ja sabeu soc na Nuria Marí Costa, i faig primer grau d'educació infantil.
Aquí vaig a fer una petita evolució del que serà la meva docència, per tant avui us vaig a parlar de l'assignatura de “models educatius en la primera infància”, La meva mestra és na Catalina Cardona i ella farà que  jo puga ser un bon model educatiu per als meus alumnes, encara que no pugui parlar massa d’ aquesta assignatura ja us puc dir que té  tres blocs:

· Models educatius
· Reflexions de l’Infant
· serveis socio-educatius de atenció a l' infància.

 
Encara no ho tinc molt clar com ho faré l'únic que sé, és que ho faré.
En el primer blog models educatius el que hem vist en el primer tema és que la família, l’escola, grups d'iguals, mitjans de comunicació...,es basa en  la educació començant per el ventre de la mare fins  a l'entorn que l'envolta, el dia a dia.

Diguem doncs, que la família té  l’obligació de:
· Mantenir i criar al nen sà.
· Donar-li afecte i ajuda emocional.
· Ensenyar i estimular a relacionar-se amb la societat.
· Prendre decisions.


En Bronfrenbrfenner és un pedagog que integra tots els contextos de la socialització en un sol model. Ell ens parla de estructures dels contextos:
·         Microsistema; és la relació de l' infant entre el seu desenvolupament i el seu entorn.
·         Mesositema: La relació del dos microsistemas on hi participa l'infant
·         Exosistema: L'entorn on no hi participa però que l’influeix
·         Macrosistema: tot en un conjunt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario